دانستنی ها

چگونه می توان مردم را تحت تأثیر گفته های خود قرار داد یا متقاعد کرد؟

Advertisement

چگونه می توان مردم را تحت تأثیر گفته های خود قرار داد یا متقاعد کرد؟

گفته می شود نفوذ یا ترغیب بر مردم یک هنر عالی است ، اما تأثیر یا اقناع بحث شما به این بستگی دارد که شما چه نوع استدلالی را مطرح کنید.

کارل هلند یکی از معدود روانشناسانی است که در مورد پاسخ افراد تحت تأثیر یا ترغیب تحقیق کرده است.

بنابراین بیایید اصول یا نکاتی را که پیام ما به واسطه آنها به طور مثر به دیگران می رسد را بخوانیم و بدانیم که چگونه آن ها را وادار کنیم تا به سخن های ما قانع شوند.

زمان: گفته می شود برای پذیرش سخنان کسی صبر لازم است ، بنابراین برای گفتگو با کسی باید از قبل در مورد آن فکر کرده و از صبر استفاده کن همچنین ، باید فردی را که با او صحبت می کنیم بهتر بشناسیم و در زمان مناسب حرف خود را بالای وی بقبولانیم.

ابراز عشق: گفته می شود شخصی که با او صحبت می کنیم و و می خواهیم حرف خود را بالای آن بقبولانیم ، باید از قبل در مورد او فکر کنیم و کلمات خود را بسنجیم، تا بتوانیم به راحتی کلمات خود را منتقل کنیم و هنگام صحبت از مشکلات جلوگیری کنیم. به بادی لنگویج بسیار توجه کنید:

گفته می شود که بیشتر مشکلات حین مکالمه با زبان بدن یا بادی لنگویج حل می شود. بنابراین برای اینکه در کلمات خود قانع کننده تر باشید، باید از بادی لنگویج استفاده کنید. افراد را با نام های خوب بخاطر بسپارید: گفته می شود افراد همیشه تحت تأثیر افرادی قرار می گیرند که آنها را تحسین می کنند و آنها را با نام های خوب صدا می کنند ، بنابراین هنگام صحبت این نکته را فراموش نکنید.

نظر خود را سنجش کنید:گفته می شود قبل از اینکه صحبت کنید و دیگران را تحت تأثیر قرار دهید ، نظر خود را بسنجید ، تا بفهمید چه کسی با شما موافق است و چه کسی با شما مخالف است.

مشکلات را با اطمینان حل کنید:وقتی مردم بفهمند که شما به آنچه می گویید باور دارید ، آنها با عشق زیادی به طرف شما خواهند آمد یا اینکه شما را دوست خواهند داشتند. همچنین ، هنگامی که صحبت می کنید ، با اطمینان کامل صحبت کنید، پس قانع ساختن مردم موفق خواهید شد.

Zarmina Taherian

Recent Posts

امروز روز ولنتاین است آیا شما در مورد آن معلومات کافی دارید؟

امروز روز ولنتاین است آیا شما در مورد آن معلومات کافی دارید؟ ابراز عشق و…

3 سال ago

16 فواید جالب لیمو برای سلامتی

16 فواید جالب لیمو برای سلامتی 1. لیمو از همه ویروس ها مصون است ،…

3 سال ago

12 فواید خرما برای سلامتی

 فواید خرما برای سلامتی 12 1. خرما حاوی آهن ، مس و مکنیزیم است که…

3 سال ago

اگر می خواهید جوان و سرحال بمانید ، هرگز این (10) اشتباه را مرتکب نشوید

اگر می خواهید جوان و سرحال بمانید ، هرگز این (10) اشتباه را مرتکب نشوید…

3 سال ago

شش روش برای جلوگیری از ریزش موها

شش روش برای جلوگیری از ریزش موها اگر موهای شما در حال ریزش است ،…

3 سال ago

نتورک مارکتینگ چیست؟

نتورک مارکتینگ چیست؟ ما هم خواستیم تا سهم مان را منحیث یگ‌تیم مجرب،  جهت اطلاع…

3 سال ago