امروز روز ولنتاین است آیا شما در مورد آن معلومات کافی دارید؟

Valentine-day-history-farsi

امروز روز ولنتاین است آیا شما در مورد آن معلومات کافی دارید؟

ابراز عشق و علاقه زمان خاصی نمی داند ، اما برخی از افراد یک روز خاص را برای تعجب عزیزشان انتخاب می کنند ، که یکی از آن روزهای مهیج ، روز ولنتاین است.
اما روز ولنتاین چیست و چرا از آن چنین نامگذاری شده است؟ در ادامه با ما باشید تا درباره این روز بیشتر بدانید.

valentine-day-kabul-city

روز ولنتاین: ولنتاین چیست؟ روز ولنتاین روزی است که عاشقان با هم برای عشق ، شادی و احترام جشن می گیرند. هر ساله در تاریخ ۱۴ فوریه ، مردم با ارسال پیام های پر از عشق به دوستان و آشنایان خود ، خوشحالی خود را ابراز می کنند. همچنین در این روز مردم کارتها و گلهای روز ولنتاین را برای یکدیگر ارسال می کنند و لحظات خاصی از عشق را با یکدیگر سپری می کنند.

تاریخچه ولنتاین : روز ولنتاین به نام کشیش کاتولیک نامگذاری شده است که در قرن سوم زندگی می کرده است.
داستان های زیادی در مورد ولنتاین وجود دارد و با گذشت زمان این داستان به افسانه ای تبدیل شده است که امروز می شناسیم. بسیاری از رومی ها در زمان ولنتاین به مسیحیت گرویدند ، اما کلادیوس دوم ، امپراتور دوم روم ، بت پرست بود و قوانین سختگیرانه ای را بر اعمال مسیحیان اعمال کرد. وی معتقد بود که سربازان رومی باید فقط به روم اختصاص داشته باشند و اجازه ازدواج نداشتند، بنابراین قوانینی را وضع کرد که ازدواج آنها را منع کند.
ولنتاین مقدس زمینه مخفی ازدواج را برای مردم فراهم کرد و این آغاز تعهد آنها به عشق بود. کلادیوس سرانجام فعالیت های او را کشف کرد ، و او را دستگیر کرد. ولنتاین در حالی که شبانه روز در زندان بود منتظر دختر نابینا بود. افسانه ها حاکی از آن است که والنتاین به دختر نابینا پیش از اعدام شدن اش نامه ای عاشقانه داد, والنتین در سال ۲۷۰ میلادی به تاریخ ۱۴ فبروی اعدام شد.

روز ولنتاین چگونه بوجود آمد؟

۲۰۰ سال بعد از کشته شدن والنتین ۱۴ فبروری را روز عاشقان نامیدند و از آن روز تا حالا به نام روز والنتین تجلیل به عمل مییاد
در این زمان رومیان تقریبا کاملاً مسیحی شدند و مسیحیان می خواستند بت پرستی ها را از بین ببرند. در ماه فوریه ، هر سال جشن روز پدر برگزار می شد و رئیس کلیسا تصمیم گرفت این روز را لغو کند و ۱۴ فوریه را به عنوان سالگرد کاتولیک ها و پیروزی علیه رومیان بت پرست تعیین کند.
چاسر اولین شاعری بود که سنت ولنتاین را با عشق و علاقه مرتبط دانست. این جزوه ها در سراسر اروپا پخش شده و داستان های رنگارنگی به گوش می رسید. مورخان بر این باورند که این مجالس اجتماعات اجتماعی بود که مردم در آن جمع می شدند و شعرهای عاشقانه و نمایش های عاشقانه اجرا می کردند.

نشانه های روز ولنتاین

Valentine-kabul

نشانه های زیادی برای بزرگداشت این روز وجود دارد اما ارسال هدیه ای از عشق نشانه خاص و مهمی است.
این کارت ها به طور خاص توسط فرستنده تزئین می شوند تا عشق را به گیرنده نشان دهند.
این کارت ها حاوی پیام هایی است که گیرنده پیام عشق را از فرستنده دریافت می کند. مثل امروز من و شما می بینیم که روی عکس نوشته شده و سپس برای یکدیگر ارسال شده است.
وقتی این روزها عاشقان به یکدیگر پیام می نویسند ، پیشنهادات ازدواج نیز به یکدیگر داده می شود و بسیاری از زوجین برای همیشه دور هم جمع می شوند.

اولین نفری باشید که نظر می دهید

نظر بدهید