هشت بهترین ماسک صورت برای عروس ها

Face-mask

هشت بهترین ماسک صورت برای عروس ها

فصل عروسی از ابتدای سال یا ماه های آخر سال آغاز می شود ، در این زمان بزرگترین آرزوی عروس و داماد این است که در این روز زیباتر به نظر برسند. زمستان مشکلات پوستی نیز با خود به همراه می آورد ، اما کسانی که پوست چرب دارند به احتمال زیاد به آن مبتلا می شوند. گفته می شود که در فصل زمستان به هر نوع مراقبت از پوست و زمان نیاز است ، بنابراین پرداخت هزینه آن و خرید اقلام بازار بی فایده تلقی می شود و روشهای خانگی مفید محسوب می شود ، در نتیجه پوست زیبا می شود و لکه ها از بین می روند. ماسک های صورت زیر نیز برای عروس خانم ها مفید است.

افرادی که پوست چربی دارند باید این عسل را روی پوست خود بمالند ، چین و چروک آن از بین می رود و پوست نرم می شود.

طرز ساخت ماسک صورت خانگی برای خانم ها و عروس ها که میخواهند صورت شفاف و نرم داشته باشند

گفته می شود آرد نخود پوست را مرطوب کرده و از چین و چروک محافظت می کند. دو قاشق غذاخوری آرد نخود ، یک قاشق غذاخوری گشنیز ، یک قاشق غذاخوری عسل و مقدار کمی شیر را مخلوط کنید ، سپس نصف لیمو را اضافه کنید. سپس آن را به صورت ، دست و پا مالیده و خوب ماساژ دهید. سپس بعد از ده دقیقه آن را بشویید.

یک قاشق غذاخوری آب شاهدانه ، یک قاشق غذاخوری روغن معمولی ، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ، مقدار کمی گلاب ، یک قاشق غذاخوری آب عسل و کمی آب لیمو را مخلوط کرده و هر روز قبل از استحمام آن را روی بدن و پوست خود بمالید .

مقدار آب لیمو, و آب گل گلاب را با هم مخلوت کنید, در هنگام شب قبل از خواب به صورت خود بمالید و صبح وقت صورت خود را با آب نیمه گرم بشوید. زرده تخم مرغ و عسل را مخلوط کنید ، سپس به مدت بیست دقیقه به صورت خود زده بعد با آب گرم بشویید ، پست جلد شما نرم و تازه خواهد شد. کریم صورت را با کیلا مخلوط کنید و به صورت خود بمالید و سپس آن را به مدت بیست دقیقه به صورت خود بمانید، این ماسک صورت شما از ترک و خراش محافظت می کنید و سبب تازگی صورت شما میشود.
یک قاشق غذاخوری بادام میده شده را با دو قاشق غذاخوری شیر مخلوط کنید ، سپس این را به صورت خود بزنید و وقتی که خشک شد ، صورت خود را با آب سرد بشویید ، سپس پوست شما زیبا و شاداب می شود.
یک عدد زردک را میده کنید سپس جوش بدهید و با یک مقدار کمی عسل مخلوط کرده به صورت خود بمالید و و به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید تا خشک شود و صورت خود را با آب نیمه گرم بشوید, این ماسک صورت شما را از یخی و یا خنک خوردگی محافظت میکند. پنج یا شش قاشق غذاخوری شیر خام را با دو قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و سپس آن را روی صورت و گردن خود بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه صورت خود را با آب نسبتا گرم بشوید, و از صورت شفاف و نرم خود لذت ببرید.