شریک زندگی – نکات مفید برای شاد نگه داشتن رابطه بین زوج ها برای همیشه

شریک زندگی

شریک زندگی – نکات مفید برای شاد نگه داشتن رابطه بین زوج ها برای همیشه

روز عروسی مهمترین روز زندگی است که انسان برای همیشه در خاطر آن خواهد ماند ، اما آیا تا به حال تصمیم گرفته اید که بعد از ازدواج چه نوع زندگی را ادامه دهید؟ چون که ۹ ماه یا یک سال اول زندگی مشترک بعد از عروسی پستی و بلندی های خود را خواهد دشت.

آیا می دانید با کارهای کوچک می توانید زندگی مشترک خود را برای همیشه شادتر کنید یا اینکه می توانید شریک زندگی خود را متوجه کنید که چقدر به او اهمیت می دهید؟

بیایید چند نکته کوتاه را با شما در اینجا به اشتراک بگذاریم.

شستن ظروف یا مواردی از این قبیل

شستن ظرف ها یا انجام سایر کارهای خانه باعث خوشبختی همسرتان می شود یا خانه ای که همسرتان دوست ندارد در آنجا زندگی کند، پس خودتان این کار را انجام دهید. اگر یک بار این کار را انجام دهید ، این پیام برای شریک زندگی شما ارسال می کند که چقدر برای آنها ارزش قائل هستید.

به جای پیام با وی تماس بگیرید

اگر اتفاق جالب یا اتفاق جدیدی افتادید ، با شریک زندگی خود تماس بگیرید و آنها را در جریان بگذارید. امروزه بیشتر افراد از پیام استفاده می کنند ، اما یک تماس به جای ارسال پیام کوتاه ، مفیدتر است و می تواند قلب یک شریک زندگی را بدست آورد.

پلان یک جای رفتن را بگیرید که همسرتان دوست دارد

با آنها در مورد محل پیاده روی یا جایی برای صرف غذا مشورت نکنید ، بلکه مکانی را انتخاب کنید که شریک زندگی شما دوست دارد ، آنها را به آنجا ببرید.

وقت جای و یا شهر دیگر میروید حتما برای همسر تان تحفه بگیرید:

اگر هنگام بازگشت به خانه با دوستان خود یا برای انجام کارهای اداری به شهر دیگری می روید ، حتماً چیزی یک هدیه به همراه خود بیاورید . این باعث می شود که او احساس کند همه جا با شماست.

گاه گاهی غذای موارد علاقه خود را به خانه آورده با هم نوش جان کنید:

اگر می دانید چی نوع غذا و غذای کدام محل را دوست دارند ، اگر به آنجا رفتید ، حتما غذای مورد علاقه او را همراه خود بیاورید.

در روز بد هدیه دهید

هرکسی روز بدی در زندگی خود دارد ، یعنی کار بدی انجام می دهد یا اخبار بدی به آنها می رسد ، بنابراین در چنین مواقعی اگر کسی یک گل يا هم ايسکريم بدست آورد، حتماً لبخند خواهد زد.

وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید

اگر متوجه شدید که شریک زندگی شما به چیزی مانند آرایش یا غذایی که خوردن آن در هر زمان خوش اش میسازد ، آن را به خانه بیاورید. اینطور برای آنها احساس میدهید که شما آدم احساستی هستید به احساسات وی قدر کافی میدهید.

صبحانه یا چای درست کنید

این یک کار روزمره نیست ، اما در روزهای تعطیل گاهی می توانید صبحانه خود را در خانه درست کنید یا در هر زمان چای درست کنید ، بنابراین در زندگی مشترک تأثیر بسزایی دارد.

پست های طنز آنلاین

از طریق فیسبوک برای آنها طنزها و یا مطالب خنده دار و جالب را حتما ارسال کنید. و لبخند به روی وی بیاورید.

گشتی در مکان مورد علاقه خود بزنید

به همسرتان همه مکانهایی را که مهمترین چیزها در زندگی شما هستند نشان دهید ، چه هتل باشد و چه مکان دیگری برای گذراندن وقت و همچنین شریک زندگی خود را به مکانهای مورد علاقه خود ببرید.

مشاهده فیلم و سریال با هم:

اگر یک سریال یا نمایش وجود دارد ، اما می دانید شریک زندگی شما یک دوست دارد آن را تماشا کند ، سعی کنید آن را با هم تماشا کنید.

عکس های مشترک

با شریک زندگی خود در خانه عکس بگیرید ، قاب بگیرید. عکس های جالب خود را به دیوار های خانه آویزان کنید.

به او بگویید چه چیزی را دوست دارید

اگر سالهاست که ازدواج کرده اید ، یک ابراز ساده عشق کافی نیست ، اما به شریک زندگی خود بگویید کدام قسمت از شخصیت خود را بیشتر دوست دارید.

به دوستان و خویشاوندان خود کمک کنید:

ازدواج فقط مربوط به دو نفر نیست ، بلکه بهم پیوستن دو خانواده اعم از زن و شوهر است ، اما در خانواده شما برخی افراد بسیار نزدیک به شما هستند ، بنابراین با آنها کمک کنید.

احساسات خود را ابراز کنید:

با این حال ، اگر کسی عصبانی یا ناراحت است ، پس چنین زمانی برای عشق مناسب نیست ، اما اگر احساسات خود را به او نشان دهید ، بسیار خوب است. از احساسات شریک زندگی خود آگاه باشید و احساسات خود را با او در میان بگذارید.

اولین نفری باشید که نظر می دهید

نظر بدهید