فواید زردچوبه برای درد های مفصلی

curcurma-benefits
curcurma-benefits

فواید زردچوبه برای درد های مفصلی

مطالعات روی ۷۰ نفر در کشور استرالیا نشان داد که استفاده از زردچوبه باعث کاهش درد مفاصل می شود. پزشکان می گویند 70 نفر در این مطالعات پزشکی از درد زانو و درد مفصل رنج می بردند و ثابت شد که استفاده از زردچوبه برای بهبودی درد های مفصل ها خیلی مفید بوده است.

دکتر بنی آنتونی ، رئیس تحقیقات پزشکی در دانشگاه تسمانیه در استرالیا افزود که انتظارات که ما از تحقیقات خود در این راستا داشتیم از آن خیلی راضی هستیم, وی افزود که استفاده از زردچوبه آسانترین و کم هزینه ترین راه برای درمان درد های مفصلی است.
باید گفت که از زردچوبه قرن ها قبل به همراه شیر برای تسکین درد داخلی و التهاب بدن استفاده می شده است و همچنین به عنوان ماده غذایی مهم در کشورهای شرقی مورد استفاده قرار می گیرد.

در طول مطالعات روزانه به سی و شش نفر از هفتاد نفر کپسول آب زردچوبه داده شد و به سی و چهار نفر باقیمانده کپسول پر از مواد غیر ضروری داده شد.
گفته می شود که این تحقیقات تا ۱۲ هفته ادامه داشته است, در کسانی که کپسول های پر از آب زردچوبه را روزانه خوردند، درد مفصل کاهش قابل توجهی پیدا کرد و مشکلات مفصلی گروه دیگر اما ادامه داشت.

محققان می گویند که آب زردچوبه بیشتر از سایر داروهای سنتی برای درد مفاصل مفید است ، اما استفاده از زردچوبه تغییری در سوختگی مفاصل یا سوختگی استخوان نیاورد.
این مطالعات که در مجله تحقیقاتی آنلاین Annals of Internal Medicine منتشر شده است، گفته میشود که برای به دست آوردن اطلاعات دقیق و بیشتر در این مورد تحقیقات بیشتری لازم است, تا معلومات دقیق در رابطه به فواید زردچوبه برای درد های مفصلی به دست آورده بتوانیم.

   آگاهی مفید درباره زردچوبه و ماسک خانگی روی صورت زردچوبه بیشتر اینجا بخوانید