Vivo X60 Pro Plus مرور گوشی موبایل هوشمند جدید 

vivo-x60-pro-plus

Vivo X60 Pro Plus مرور گوشی موبایل هوشمند جدید

ما سال ۲۰۲۰ را با آمدن دو گوشی هوشمند جدید از سری X60 به پایان رساندیم, . گفته می شود ویوو X60 و X60 Pro و همچنین سومین موبایل X60 Pro Plus را در این سری معرفی کرده است که یکی از قدرتمندترین گوشی های این سری به حساب می آید و وسیله ای عالی برای کسانی است که تلفن های همراه را برای دوربین می خرند در نظر گرفته شده است.

گفته می شود که دوربین X10 Pro Plus در سیستم Gamble Establishment به مراتب بهتر بوده, به گفته این شرکت ، پردازنده گرافیکی یا پروسسسر جدید 35 درصد سریعتر و 20 درصد شارژ بیشتر پس انداز می کند. همچنین ، برای کارکرد بهتر پروسیسر ، تلفن های گفته شده دارای LPDRS8 میباشد, و دارای 12 گیگابایت رم هستند که اطلاعات را با سرعت ۶۴۰۰ MBSP انتقال میدهد و حافظه آن از ۱۲۸ گیگابایت تا ۲۵۶ گیگابایت میباشد. همچنین دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ ، باتری ۴۲۰۰MAH با سرعت شارژ ۵۵ وات ، شارژ سریع داشته, که از طریق USB شارژ میشود, و اما از طریق بی سیم قابلیت شارژ شدن را ندارد.

از طرف دیگر ، این تلفن ها دارای چهار دوربین رو به عقب هستند که دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی دو پیکسل PDF ، لیزر ، OIS ، AF و دارای گزینه های دیگرمیباشد.
طبق گفته های این شرکت ، بزرگنمایی کامرا این گوشی دارای UM ۱.۲ پیکسل و حالت شبانه آن ۲.۱میباشد, پیکسل دوربین به عکسبرداری در نور کم کمک می کند که حتی در نور بسیار کم نیز می توان عکس گرفت.
گفته می شود این گوشی ها برای اولین بار در کشور چین به بازار خواهد آماد, قیمت یک گوشی که دارای ۸ گیگ رم و حافظه ۱۲۸ گیگ باشد ۵۰۰۰ یوان چینی میباشد.