سه چیزی که زنان هرگز نباید بعد از رابطه جنــ-سی فراموش کنند!

Relationships
Relationships

سه چیزی که زنان هرگز نباید بعد از رابطه جنــ-سی فراموش کنند!

عدم درک در مورد رابطه جنــ-سی زن و شوهر باعث مشکلات و بیماری های مختلفی می شود. در زمان رابطه جن+سی بین زن و شوهر، باید توجه شود که قبل از رابطه، در طول رابطه و بعد از رابطه چه اقداماتی نباید انجام شود؟

هرگاه رابطه زن و شوهر فقط برای ارضای غریزه (جن +سی) باشد، میتواند در نتیجه هر دو (زن و شوهر) را به تعدادی بیماری ها آلوده شوند. مشکلات جنــ-سی و بیماریهای وجود دارد که اگر در زنی وجود داشته باشد، به راحتی به همسرش منتقل می شود واگردر مردی وجود داشته باشد میتواند به خانم اش منتقل شود که این میتواند تأثیرات مخربی بر زندگی خانوادگی و فرزندان شان بگذارد.

در این مقاله ما سه مورد را به شما نشان خواهیم داد که یک زن نباید بعد از رابطه جنــ-سی فراموش کند!

1.هنگام انجام رابطه جنــ-سی، تعدادی از باکتری های مضر از دستگاه تناسلی زن به مثانه آنها منتقل می شوند و باعث می شوند مثانه آلوده شود. توصیه می شود در ظرف یک ساعت پس از رابطه جنسی ادرار کنید (ادرار خالی)، چون باکتری های مضر، که در طی رابطه جنسی به مثانه راه یافته اند، توسط ادرار از مثانه دوباره خارج میشوند..

2. پس از رابطه جنــ-سی، شستن بدن با صابون تأثیر بدی بر سلامتی بدن دارد. با این حال، این باور وجود دارد که صابون انواع میکروب ها ، آلودگی ها و ویروس ها را از بین می برد و پس از تماس جنــ-سی، باعث پاکسازی بدن می شود.

اما شستن بدن با صابون بعد از مقاربت جنــ-سی باعث ایجاد مشکلاتی در زنان می شود ، به عنوان مثال: – صابون حاوی مواد شیمیایی در ترکیب خود است ، که پس از شستشو با صابون پس از رابطه ممکن است باعث حساسیت یا آلرژی در بدن شود.

– اگر زنان پس از مقاربت بدن خود را با صابون بشویند، باعث خشکی دستگاه تناسلی زن می شود، که این به نوبه خود باعث درد در هنگام مقاربت می شود. – شستن بدن با صابون بلافاصله پس از مقاربت همچنین می تواند باعث درد ، خارش و ناراحتی در زگیل های دستگاه تناسلی زنان شود، که باید به شدت از آنها اجتناب شود. بنابردلایل ذکر شده فقط پس از تماس با آب گرم حمام کنید.

3. خوابیدن و حمام نکردن بعد از مقاربت یک پدیده رایج است. خواب رفتن بعد از مقاربت به این معنی است که تعداد زیادی باکتری های مضر به رسیدن به هدف یا قسمتهای مورد نظر بدن و ایجاد بیماریهای مختلف در آینده نیز اجازه داده میشود.
نوشته شده توسط دکتر نایک محمد وائل